вторник, 17 марта 2015 г.

Позовна ASOS, ч. 3 - Позивач є власником добре відомої торговельної марки АSOS )))

1.1.      Позивач є власником добре відомої в Україні щонайменше станом на 29 січня 2013 р. торговельної марки   АSOS.
  
Позивач стверджує, що до дати подання Відповідачем 2 заявки на реєстрацію  спірної торговельної марки АSOS за Свідоцтвом України № 173136  (30 січня 2013 р.) належна йому торговельна марка я    вже була добре відомою в Україні.
Так, згідно п. 2 ст. 25 Закону про товарні знаки «При визначенні того, чи є знак добре відомим в Україні, можуть розглядатися, зокрема, такі фактори, якщо вони с доречними:
- ступінь відомості чи визнання знака у відповідному секторі суспільства;
-  тривалість, обсяг та географічний район будь-якого використання знака;
- тривалість, обсяг та географічний район будь-якого просування знака, включаючи рекламування чи оприлюднення та представлення на ярмарках чи виставках товарів та/або послуг, щодо яких знак застосовується;
 - тривалість та географічний район будь-яких реєстрацій та/або заявок на реєстрацію знака за умови, що знак використовується чи є визнаним;
 - свідчення успішного відстоювання прав на знак;
 - цінність, що асоціюється зі знаком».
Відповідно до статті 2 Рекомендацій ВОІВ при визначенні знака добре відомим мають бути взяті до уваги будь-які обставини, на підставі яких можна зробити висновок про те, що знак є добре відомим, в тому числі інформацію про фактори, що визначені Законом, хоча і не обмежуючись нею.
Позивач зазначає, що станом щонайменше на 29 січня 2013 р., що передує даті подання Відповідачем 2 заявки на реєстрацію спірної торговельної марки АSOS за свідоцтвом України № 173136 (30 січня 2013 p.). належна йому торговельна марка       в вже була добре      відомою на території України.
Це підтверджується, зокрема, наступним.

а) Загальна інформація щодо компанії Позивача - власника торговельної марки ASOS.

Згідно інформації щодо компанії Позивача, розміщеній у енциклопедії «Вікіпедія» у мережі Інтернет за посиланням http://uk.wikipedia.oru/wiki/Asos.com (Додаток № 8) ASOS або АСОС - мультибрендовий Британський магазин, широко відомий в Європіі та взагалі в світі. Головний офіс знаходиться в місті Барнслі (Англія). ASOS був створений у червні 2000 року Ніком Робертсоном і Квентіном Гріффітсоном. ASOS зараз налічує понад 2000 співробітників і є найбільш незалежним у Великобританії модним магазином роздрібної торгівлі онлайн. Коротка історія ASOS включає наступні значні події по роках у хронологічному порядку:
2000    - запущений ASOS;
2001    - ASOS Holdings PLC був прийнятий в AIM на Лондонській фондовій біржі;
2004    -   Введено ASOS власний лейбл для жінок;
2004    - Maiden profit;
2005    - введена в експлуатацію ASOS Beauty;
2005    - Buncefield палива Depot вибуху закриває бізнес протягом 6 тижнів - 5 млн
фунтів на складі втратили;
2006    - перший британський інтернет-магазин. щоб запустити подіумі;
2007    - введена в експлуатацію ASOS Magazine;
2007    - Введено ASOS власний лейбл для чоловіків;
2008    - введена в експлуатацію ASOS Outlet;
2009    - введена в експлуатацію ASOS Petite;
2009    - введена в експлуатацію ASOS Desiyner Store;
2009    - введена в експлуатацію ASOS Life;
2010    - Виконано CarbonNeutral статус компанії;
2010 - введена в експлуатацію ASOS для мобільного;
2010 - введена в експлуатацію ASOS Франція;
2010 - введена в експлуатацію ASOS Німеччина;
2010 - введена в експлуатацію ASOS США;
2010    - введена в експлуатацію ASOS Marketplace;
2011    - введена в експлуатацію магазину ASOS Facebook;
2011 - введена в експлуатацію ASOS fashion Finder;
2011 - Запущений iPhone і IPad додатки;
2011- введена в експлуатацію ASOS Іспанія;
2011 - введена в експлуатацію ASOS Італія;
2011    - введена в експлуатацію ASOS Австралія;
2012    - Відкрито перший міжнародний офіс в Сіднеї, Австралія;
2013    - ASOS нагадує радіоактивний Ремені;
2013 - введена в експлуатацію ASOS Росія.

Посилання:
................. - офіційний інтернет магазин.
..................................... - ASOS Beauty 
......................... - ASOS fashionfinder ........................................... 
................................ - ASOS marketplace
.............................. - сторінка ACOC в Фейсбуці

б) історія, відомість, використання та визнання торговельної марки ASOS.
Згідно інформації, наведеній на російському сайті компанії Позивача у мережі Інтернет http://www.asos.com/ru/infopaues/pueaboutus.aspx (Додаток № 9), ASOS - це глобальный роздрібний онлайн-магазин моди та косметики. На сайті ASOS.com у розділах чоловічого та жіночого одягу, взуття, аксессуарів. прикрас та косметики пропонується понад 50 000 виробів різних брендів, включаючи і вироби власного бренду ASOS. Кожен тиждень на сайті з'являється понад 1 500 нових ліній товарів. ASOS мас локалізовані сайти для Великобританії, США. Франції, Німеччини, Іспанії. Італії та Австралії, а розподільчий центр у Великобританії відправляє товари в понад 190 країн світу. Робота компанії направлена на молодих стильних людей, які орієнтуються у моді віком від 20 років. Щомісячно ASOS відвідує понад 16.6 мільйонів "одноразових" користувачів. Сіамом на ЗО червня 2012 р. було зареєстровано 8,7 мільйонів користувачів. 4.7 мільйонів з яких - активні покупці з 160 країн (тобто, клієнти, які здійснили хоча б одну покупку за останні 12 місяців).
Модна преса відносно бренду ASOS включає, зокрема, наступне:
 - "Чудо-магазин интернет-торговли, где вы найдете все последние новинки известных дизайнеров." Журнал Marie Claire
  - "За девять лет ASOS.com превратился из сайта, занимавшего нишу продаж через интернет, в интернет-феномен." Журнал Grazia
 - "Asos.com - бренд, неподвласный экономическому кризису. “ Журнал Esquire "Неоспоримый лидер онлайн-моды." Журнал The Times "ASOS у всех на устах." Evening Standard
 - "ASOS.com - идеальное место для просмотра последних новинок одежды, аксессуаров и косметики во время обеденного перерыва.” The Guardian "ASOS.com заражает своим безграничным энтузиазмом к новым трендам.“ The Times
 - "ASOS.com меняет покупательские тенденции страны.The Telegraph Magazine
Відзнаки та нагороди відносно бренду ASOS включають, зокрема, наступне (по роках у хронологічному порядку):
Грудень 2000 - звання "Найкращий Trendsetter 'на Sunday Times;
Березень 2002 - Тиждень Retail Awards - Найкращий дебют Фіналіст:
Вересень 2002 - Електронна комерція Нагороди - Висока оцінка:
Жовтень 2004 - AIM Нагороди - Найефективніші Поділитися:
Лютий 2005 - Нові нагороди журналу мод - Must Have Partywear;
Лютий 2005 - Нові нагороди модного журналу - найбільш захоплюючих Інтернет сайту Покупки;
Березень 2005 - Retail Awards тиждень - Висхідна зірка року;
Листопад 2005 - Drapers Awards 2005 - роздрібної електронною торгівлею Року: Лютий 2006 - Нові нагороди модного журналу - найбільш захоплюючих Інтернет сайту Покупки;
Жовтень 2006 - AIM нагород - найкращий зв'язку:
Жовтень 2006 - Компанія високі нагороди Street - найкращий інтернет-магазин: Лис 2006 - Drapers Awards 2006 - роздрібної електронною торгівлею Року;
Бер 2007 - Тиждень Retail Awards 2007 - Інтернет-магазин року;
Кві 2007 - Нагороди getlippy.com моди - Найкращий інтернет-магазин;
Травень 2007 - Нагороди Drapers Взуття - Etailer року;
Липень 2007 - Бізнес-XL - компанія року;
Липень 2007 - Бізнес-XL - зростання Компанія року;
Жовтень 2007 - АПА Нагороди - найбільш ефективні Роздрібна публікації Споживчий;
Март 2008 - Cosmopolitan Інтернет премії Fashion - Роздрібний року;
Март 2008 - Retail Awards тиждень 2008 - Інтернет-магазин року:
Квітень 2008 - У стилі Кошик нагород 2008 - Найкращий інтернет-магазин; Травень 2008 - РРА Awards 2008 - журнал для клієнтів Року;
Серпень 2008 - Нагороди Максим стиль - бренд року;
Серпень 2008 - Нагороди Максим Стиль - Кілька Роздрібний бренд року:
Жовтень 2008 - Мета нагороди - Найефективніші Поділитися протягом 5 років: Жовтень 2008 - Мета нагороди - компанія року;
Листопад 2008 - Esquire Нагороди - Найкращий Survivor Credit Crunch;
Листопад 2008 - Компанія високі нагороди Street - найкращий інтернет-магазин; Листопад 2008 - Компанія високі нагороди Street - найкраще місце для витрат £ 50;
Листопад 2008 - Компанія високі нагороди Street - найкраще місце для витрат £
150;
Листопад 2008 - АПА Нагороди - найбільш ефективні Роздрібна Журнал Споживчі року:
Листопад 2008 - АПА Нагороди - Комплексне рішення цифрового маркетингу та активності Року;
Серпень 2009 - Нагороди Drapers Etail - найкращий досвід клієнта;
Серпень 2009 - Drapers Etail Нагороди - Найкращий Etailer року;
Березень 2009 - Cosmopolitan Інтернет нагород Fashion - найкращий інтернет магазин;
Березень 2009 - Cosmopolitan Інтернет нагород Fashion - джинсову Die For:
Березень 2009 - Cosmopolitan Інтернет нагород Fashion - Найкраще для угод: Березень 2009 - Нагороди Зростання компанії - Мета Компанія року:
Травень 2009 - Нагороди Drapers Взуття - Роздрібний року;
Червень 2009 - ІК Великобританії і континентальній Європі нагород - Гран-прі за найкращий загальний відносин інвестор - компанія на малою капіталізацією обміну;
Липень 2009 - Retail Awards Technology Week - ІТ-командою року;
Листопад 2009 - Нагороди компанії Мода - Найкраще місце, щоб витратити £ 50; Листопад 2009 - Нагороди компанії Мода - Найкраще місце, щоб витратити £ 250; Листопад 2009 - Нагороди компанії Мода - Найкращий інтернет-магазин; Листопад 2009 - нагороди National Business - Грант Торнтон Mid-Cap Бізнес року; Листопад 2009 - Drapers Awards 2009 - роздрібної електронною торгівлею Року; Жовтень 2009 - Handbag.com Інтернет Fashion Awards 2009 - Найкращий бутик-
сайту;
Жовтень 2009 - Користувальницький Зміст премії Інновація - електронної комерції нагород за видатні досягнення 2009;
Жовтень 2009 - найкращий досвід клієнта - електронної комерції нагород за видатні досягнення 2009;
Жовтень 2009 - Найкращий чистої гри Роздрібний - електронної комерції нагород за видатні досягнення 2009;
Жовтень 2009 - Премія Золотий Інтернет (Ольга) за найкращий сайт електронної торгівлі, 2009 - електронної комерції нагород за видатні досягнення 2009;
Березень 2010 - Премія Золота Колісниця Для Доставка Досконалість;
Травень 2010 - Виконано CarbonNeutral статус компанії;
Червень 2010 - Linkshare Золотий приз за міжнародний Рекламодавець року; Липень 2010 - удостоєний звання найкращого використання заробітної плати Надання з Інституту національного фандрайзингу;
Вересень 2010 - Cosmopolitan нагород блозі. Найкращий блог Etailer:
Жовтень 2010 - Мета нагороди - компанія року;
Жовтень 2010 - Електронна комерція Нагороди - Найкраще використання соціальних медіа;
Жовтень 2010 - Електронна комерція Нагороди - Найкращий Роздрібний Пряма: Листопад 2010 - найкраще місце для витрат менше £ 150 - фірмовий журнал; Листопад 2010 - Найкраще взуття До £ 150 - фірмовий журнал;
Листопад 2010 - Найкращий інтернет-магазин - фірмовий журнал;
Листопад 2010 - моди роздрібної року - Компанія Magazine;
Грудень 2010 - Видатний роздрібної електронною торгівлею Року - WGSN;
Січень 2011 - Найкращий чистої гри Etailer - Drapers Etailer Року нагороди; Червень 2011 року - Міжнародний рішення року - Retail Awards Technology Week;
Червень 2011 року - Найкращі соціальні медіа-стратегії - New Age Media Awards; Червень 2011 року - Найкращі марочні і Найкращий новий сайт Мода на ASOS Marketplace - Handbag.com нагород Інтернет Мода;
Червень 2011 року - Найкращий Інтернет сайту тільки моди - Handbag.com Інтернет нагород моди;
Серпень 2011 - Найкращий інтернет магазин Мода, Найкращий дизайн сайту і "я хочу те. що у неї є стиль знаменитості'- Reveal Натисніть, щоб купити нагород: Жовтень 2011 - Золота нагорода за ASOS Marketplace - Lovie нагород:
Жовтень 2011 - Срібна премія за кампанію Тур ASOS.com і міського - Lovie нагород;
Жовтень 2011 - Найкраще використання соціальних медіа - IMRG електронної комерції нагород за видатні досягнення 2011;
Жовтень 2011 - Міжнародна електронна торгова - IMRG електронної комерції нагород за видатні досягнення 2011;
Жовтень 2011 - Найкращий великий інтернет магазин - 1MRG електронної комерції нагород за видатні досягнення 2011;
Жовтень 2011 - Премія Золотий Інтернет (Ольга) - IMRG електронної комерції нагород за видатні досягнення 2011;
Жовтень 2011 - роздрібної електронною торгівлею Року - UKFT Нагороди 2011 році експорт;
Листопад 2011 - збільшену Etailer року - Drapers нагород;
Квітень 2012 - Платиновий знак якості для нарахування заробітної плати Надання;
Листопад 2012 - Великі Etailer року і зростання роздрібного року - Drapers Awards 2012.
Окрім того, по всьому світові Позивач має багато міжнародних та національних реєстрацій торговельної марки АSOS, які починаючи ще з 2000 р. і до сьогодні діють на територіях багатьох країн світу, включаючи не лише Україну, але і країни Європейського Союзу, Сполучені Штати Америки, Канаду, Австралію, Азербайджан, Білорусію, Бразилію, Чілі, Китай, Німеччину, Індію, Ізраїль, Японію, Казахстан. Малайзію, Нову Зеландію, Нігерію, Норвегію, Корею, Румунію, Саудівську Аравію, Сербію, Сінгапур, Південну Африку, Швецію, Швейцарію, Туреччину, Об'єднані Арабські Емірати, Великобританію, Гонг Конг, Тайланд, Російську Федерацію тощо.
Також слід окремо відзначити, що Позивач успішно відстоює права на торговельні марки АSOS в багатьох країнах світу, включаючи, зокрема, Великобританію, Мексику, Німеччину тощо, запобігаючи реєстраціям схожих торговельних марок третіми особами та визнаючи відповідні спірні реєстрації на ім’я третіх осіб недійсними. Відповідні докази цього будуть надані Позивачем у судовому засіданні. Ці обставини відповідно до приписів абз. 4, 5 п. 2 ст. 25 Закону про товарні знаки також можуть бути враховані судом при визнанні торговельної марки АSOS  в добре відомою в Україні.

Щодо відомості та використання торговельної марки АSOS на території України  слід зазначити наступне.

До уваги Суду надаємо посилання з інших Інтернет порталів:
1)         lifeharcer.ru
2)         gsconto.com
3)         fashiony.ru

Згідно роздрукованих сторінок із наведених Інтерент сайтів, на останніх, крім пропонування до продажу та доставки Товару АSOS як на території Російської Федерації, так і на території України, широко обговорюються споживачами (покупцями) питання придбання, сервісу доставки на Україну, якості Товару з широковідомого мультибрендового Міжнародного Інтернет магазину онлайн торгівлі А808. Дані факти свідчать про значну відомість торговельної марки А808, її використання та визнання серед покупців одягу, взуття, аксесуарів, білизни, ювелірних виробів тощо на території України. Сторінки з наведених вище Інтернет сайтів надаються в Додатку
№ 13.
Зазначене дає змогу дійти наступних висновків:
-           торговельна марка АSOS має високий ступінь відомості та визнання у відповідному секторі суспільства, включаючи і територію України ;
-           торговельна марка ASOS уособлює комерційне (фірмове) найменування глобальної компанії, відоме у світі починаючи з 2000 р.;
-           використання торговельної марки АSOS світі розпочалося у 2000 р. і з
того часу було безперервним та динамічно прогресуючим;
-           торговельна марка ASOS має високу цінність.
Таким чином, Позивач задовго до дати, на яку він просить визнати належну йому торговельну марку добре відомою, здійснив достатні заходи для отримання правової охорони на позначення АSOS як в Україні, так і в багатьох інших країнах світу.
Вищенаведені обставини та докази на їх підтвердження є не вичерпними, однак, достатніми для підтвердження того факту, що торговельна марка АSOS є добре відомою в Україні щонайменше станом на 29 січня 2013 р. Позивач зазначає, що надасть суду і інші докази у підтвердження добре відомого статусу своєї торговельної марки АSOS безпосередньо у судових засіданнях.  А отже, вимоги Позивача про визнання належної йому торговельної марки АSOS добре відомою в Україні станом на 29 січня 2013 року є обгрунтованними і підлягають задоволенню.


Комментариев нет:

Отправить комментарий